voorbereiding op de reis - Reisverslag uit Elst, Nederland van Eva Simons - WaarBenJij.nu voorbereiding op de reis - Reisverslag uit Elst, Nederland van Eva Simons - WaarBenJij.nu

voorbereiding op de reis

Door: eva simons

Blijf op de hoogte en volg Eva

12 Februari 2015 | Nederland, Elst

Nog 1 dag te gaan voor het eindelijk zover is.

Gelukkig ben ik optijd op zoek gegaan naar kleding die handig is voor de reis. Samen met mama ben ik naar kronenburg geweest en met verschillende vriendinnen heb ik geshopt.

Helaas ben ik vorige week ziek geworden. Ik dacht dat ik ruim genoeg tijd had om beter te worden, maar het duurt langer dan gehoopt. De dagen eerst afgeteld omdat ik zoveel zin had om te vertrekken en nu elke dag hopen dat je je wat beter voelt en de reis nog wat verderweg is. Gister ben ik met mama naar de dokter geweest om zeker te weten dat er niks aan de hand was. De dokter heeft me antibiotica meegegeven, dus de aankomende week word het 3x per dag medicijnenen nemen. Het niet hoe ik me de voorbereiding op de reis had voorgesteld.

Ik heb al wel wat contact met mijn buddy gehad. Ze lijkt me een aardig meisje en we hebben al wat geappt. Ik hoop dat we een leuke tijd hebben samen in Afrika. Gister ben ik nog even naar het dorp geweest om een kadootje voor haar te kopen.

Ik vindt het erg jammer dat ik de afgelopen week niet op school ben geweest, want ik heb mijn vriendinnen geen gedag meer kunnen zeggen...

Vandaag moet er nog wel het een en ander gebeuren. Mijn koffer moet nog worden ingepakt en het lesje wat we gaan geven op de basisschool moeten nog de laatsste voorbereidingen aan gedaan worden.

Vanavond een beetje optijd naar bed en morgen is het dan zover. Papa en mama brengen me naar schiphol. Het is nog heel onwerkelijk dat ik over 2 dagen aan de andere kant van de wereld zit. Maar ondanks ik nog niet fit ben, wordt het waarschijnlijk een heel mooie reis.

Liefs, Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 3116

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 28 Februari 2015

South-Africa

Landen bezocht: