Laatste avondbijeenkomst en fundraising - Reisverslag uit Elst, Nederland van Eva Simons - WaarBenJij.nu Laatste avondbijeenkomst en fundraising - Reisverslag uit Elst, Nederland van Eva Simons - WaarBenJij.nu

Laatste avondbijeenkomst en fundraising

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva

14 Januari 2015 | Nederland, Elst

Vandaag was de laatste avondbijeenkomst. De laatste praktische dingen werden doorgenomen rondom de reis, die nu wel heel dicht bij komt. Het is bijna niet te geloven, maar over een maand zitten we al in het vliegtuig! We hebben de lesplannen doorgenomen van de lesjes die we gaan geven op een basisschool in Zuid-Afrika. Welke kleding is nou eigenlijk handig om mee te nemen? Hoe moeten we ons in de andere cultuur gedragen? En wat hebben we eigenlijk opgehaald met de fundraising?

Ik heb verschillende activiteiten ondernomen met Marieke. We hebben voor kerst kaarsjes verkocht in Nijmegen... geen succes. De mensen waren minder gul dan we hadden verwacht. Heel weinig opgehaald, maar elk klein beetje help.
We hebben afgelopen zaterdag appelflappen verkocht bij de jumbo, waar ik werk. s 'ochtends hebben we een tafeltje omgebouwd tot kraampje en hebben we de appelflappen in zakken gestopt. Na een paar uur verkopen was alles uitverkocht en hebben we 224 euro opgehaald.

Naast het appelflappen verkopen hebben we nog wat geld ontvangen met statiegeld en donaties. Bij elkaar hebben we bijna 300 euro opgehaald voor het goede doel. Dit is nog exclusief de bandjes die we ook verkocht hebben.

We zijn er erg tevreden mee en hopen dat het geld goed gebruikt gaat worden.

Vandaag hebben we besloten dat we met de hele groep t-shirts gaan laten afdrukken. Deze gaan we zo snel mogelijk bestellen. Dan kunnen we echt als een groep door Afrika. Ik heb ontzettend veel zin in de reis en kan echt niet wachten op het vertrek!

kusjes, Eva

• 23 Januari 2015 - 16:34

Carola En Frans Simons:

Hoi Eva, leuk verslag!

Wil je ons ook op de hoogte houden, straks als je in Zuid-Afrika bent?

Dat zou super zijn!

Frans en Carola.