Voorstellen - Reisverslag uit Elst, Nederland van Eva Simons - WaarBenJij.nu Voorstellen - Reisverslag uit Elst, Nederland van Eva Simons - WaarBenJij.nu

Voorstellen

Door: Eva Simons

Blijf op de hoogte en volg Eva

20 Augustus 2014 | Nederland, Elst

Hallo,
Ik ben Eva. Ik zit in 5 VWO op OBC Bemmel. Ik woon in Elst.
Ik heb besloten dit jaar mee te doen met de uitwisseling met Zuid-Afrika. Een vriendin van mij heeft dit vorig jaar ook gedaan en heeft het me heel erg aangeraden. Ik denk dat ik heel veel ga leren tijdens de reis en dat ik samen met de andere reizigers een heel leuke tijd tegemoet ga!
Ik kan haast niet wachten tot het zover is.
kusjes,
Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 3104

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 28 Februari 2015

South-Africa

Landen bezocht: